Czy jesteś marką osobistą?

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że jesteś marką osobistą? Tak, dokładnie ty, przed swoim komputerem. Twoja marka osobista
została stworzona za sprawą twojej samoświadomości. Tworzy ją dokładnie to, co tworzy twoją osobę, 1:1. Twoje imię i nazwisko, wszystkie znane ci i eksponowane umiejętności, nabyte doświadczenie oraz wiedza, którą przez lata zdobywałeś. Niezależnie od tego czy byłeś świadomy swojej marki osobistej i pracujesz nad nią od dekady, czy też dzieje się to zupełnie nieświadomie poza twoimi plecami, jej podstawy oraz wartości jakimi się kierujesz są dokładnie takie same.

Tworzenia marki i PR

Ten proces dość dobrze i dokładnie opisała Klaudia, która tworzy blog dotyczący
www.phama.co/category/fashion-pr/. Każda marka osobista powinna być tworzona w oparciu o kilka niezbędnych punktów. Pierwszy to misja marki, czyli to jak wygląda wizja biznesowa oraz klucz brandu. Następnie analiza SWOT, czyli słabe i mocne strony marki, trzeci, ostatni, to solidny biznes plan. Czy to jest zupełnie dostateczne, aby zawojować rynek i spowodować, by marka stała się naszą wizytówką? Ciekawe odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz na blogu, o którym wcześniej umieściłem wzmiankę. Stanie się on twoim codziennym źródłem wiedzy na temat biznesu i PR-u w świecie mody i poszerzy Twoje horyzonty.